Friday, January 3, 2014

Τα φώτα σας..

Κάθε χρόνο τέτοιες μέρες διανύουμε τις λεγόμενες μέρες ανασύνταξης..

Όλοι λίγο πολύ αυτές τις μέρες κάνουμε πλάνα οργάνωσης, αναδιοργάνωσης αλλά και όνειρα να μας φωτίσει αυτή η χρονιά να βρούμε το «σωστό» το δρόμο και να μη ξαναγγίξουμε γλυκό, να σηκωθούμε από τους καναπέδες και να κάνουμε λίγη γυμναστική αλλά και διάφορα άλλα.. Μέσα σε όλο αυτό το κλίμα κοίτα τι όμορφες λίστες και ημερολόγια βρήκα for free στο inbox μου σήμερα εδώ..

Τώρα που είπα γυμναστική… ας μοιραστώ το πόνο μου.. γιατί και εγώ πάλι φέτος ονειρεύομαι μια χρονιά με πολύ άσκηση… το  σκέφτομαι πολύ καιρό.. θέλω να γυμναστώ και όταν γυρίζω από τη δουλειά πεινάω.. μετά τρώω και καταλήγω να κάνω μπάνιο και φυσικά σε όλα αυτά δεν χωράει η γυμναστική..
Photo here


Η εναλλακτική μου είναι μια.. Αποφάσισα (ουκ ολίγες φορές) να σηκώνομαι νωρίτερα, να γυμνάζομαι και να φτιάχνω πρωινό.. Αυτό συνήθως το σκέφτομαι κάθε μεσημέρι (που ήδη έχω ξυπνήσει για τα καλά και μου φαίνεται ότι .. αύριο θα τα καταφέρω να τα κάνω όλα αυτά) και έρχεται το αύριο και πάλι πατάω το snooze στο ξυπνητήρι και έτσι κυλάνε οι μέρες… Παλιότερα είχα καταφέρει να εντάξω το γυμναστήριο στη ζωή μου και πραγματικά ήταν ότι πιο όμορφο έκανα τα απογεύματα, μου έδινε ζωντάνια και τώρα μου λείπει πολύ..

Αλήθεια εσείς πως έχετε εισάγει τη γυμναστική στη ζωή σας.. Πως καταφέρνετε να σηκώνεστε το πρωί με όρεξη;
Λοιπόν, καμιά ιδέα?


8 comments:

Ωραιοζήλη! said...

Καλή χρονιά....εύχομαι να πραγματοποιήσεις την επιθυμία σου....ωστόσο δεν έχω να σου δώσω κάποια συμβουλή κι εγώ στην απόφαση είμαι ακόμα....!!! Τουλάχιστον όμως το 'χω ρίξει στο περπάτημα.. :))))
Καλό σου βράδυ!

Unknown said...

Κι εγώ ακριβώς έτσι αισθάνομαι. Τελικά δεν είμαι μόνη μου. Κι εγώ αναπολώ τις ημέρες που έκανα γυμναστική και ένοιωθα ότι "πετούσα" μετά. Και το ίδιο ένοιωθα και με άλλες δραστηριότητες που έκανα. Αλλά κι εγω το έχω αποφασίσει πολλές φορές κι άλλες τόσες εχω πει "δεν βαριέσαι ξεκινάω άλλη μερα".

TheBeautyFairy said...

Ακριβώς τα ίδια ισχύουν και για μένα!! Πριν ένα, ενάμιση χρόνο, πήγαινα κι εγώ γυμναστήριο.. Στην πορεία, οι υποχρεώσεις αυξήθηκαν και το άφησα.. δεν μπορώ να τα καταφέρω!! Δεν προσπαθώ αρκετά μάλλον.. πάντως κάθε μέρα νιώθω τόσο κουρασμένη που δεν μπορώ να πάω ΚΑΙ για γυμναστική!

Katerina V *Pause blog* said...

Καλή Χρονιά με υγεία!!
Πόσο καιρό έχω να περάσω ούτε που ξέρω.. Βρίσκεστε Ελλάδα τώρα ή Νορβηγία;
Η γυμναστική είναι σωτήρια πράγματι.. Έκανα για ένα χρόνο οργανωμένα και δεν πάθαινα σχεδόν τίποτα, με ειχε δυναμώσει πολύ και στο ανοσοποιητικό μου και αλλού που είχα προβλήματα. Από όταν σταμάτησα μου στοίχησε πολύ και περιμένω πως και πως να καταφέρω να συνεχίσω πάλι οργανωμένα. Γιατί κάνω στο σπίτι με στατικό ποδήλατο και ασκήσεις όσο μπορώ. Δοκίμασες yoga; Ίσως σε βοηθούσε περισσότερο αν έχεις πολύ φορτωμένο εργασιακό πρόγραμμα.. Πολλά φιλιά!!

evonita said...

Σταυρουλίτσα δεν ξέρω τι συμβουλή να σου δώσω.. Προσωπικά σε κάτι τέτοια μου αρέσει να έχω παρέα, κάποιον να με παρακινήσει και να κάνουμε μαζί πράγματα.. Μόνη μου βαριέμαι λίγο τη γυμναστική.. Γιαυτό και πάντα προτιμούσα ομαδικά αθλήματα.. Είναι να το βάλεις στόχο, να το δουλεύεις πολύ στο μυαλό σου και να κοιμάσαι και να ξυπνάς με αυτό για να το καταφέρεις.. Δεν ξέρω αν βοήθησα.. φιλάκια πολλά!

Pegys Land said...

Πάντα είναι δύσκολο μέχρι να το αποφασίσεις να πας. Αλλά αν τελικά τα καταφέρεις μόλις βγεις από το γυμναστήριο θα πεις: "τι καλά που έκανα και ήρθα". Κι αυτό γιατί ο οργανισμός εκκρίνει ενδορφίνες όταν γυμνάζεσαι οι οποίες σου προκαλούν μια χαρά και μια ευεξία. Αν δεν μπορείς να πας το πρωί γιατί δεν δοκιμάζεις το απόγευμα;
Εχεις και βραβειάκι στο blog μου έλα να το πάρεις. Φιλιά πολλά

Packers And Movers Bangalore said...

Local Packers and Movers Bangalore List, Get Best Price Quotes, Compare Movers and packers Charges, Top, Local Household Shifting Services @ Packers And Movers Bangalore

Packers and Movers in Mumbai said...


Thank you for sharing this article with us! I believe there will be more people like me, they can find many @ Packers and Movers mumbai