Saturday, August 4, 2012

#3/365


Χθες ήταν μια από τις ημέρες οργάνωσης για μένα.. Δυστυχώς για τον Α. αυτό περιλαμβάνει και μια δόση γκρίνιας στην προσπάθεια εγρήγορσης του.. όπως έχω αναφέρει παλιότερα έχω μια τάση οργάνωσης... ειδικά τώρα που σε δέκα μέρες φεύγουμε για 1 μήνα διακοπές, τα πράγματα που θέλω να φροντίσω πριν φύγουμε είναι πολλά... Ο Α. είναι μάλλον τύπος της τελευταίας στιγμής σε αυτά τα πράγματα, ίσως γιατί ξέρει πολύ καλά ότι ποτέ δεν θα τον αφήσω να αφήσει τα πράγματα για την τελευταία στιγμή.. όσο και αν το έχω προσπαθήσει παλιότερα να είμαι οργανωμένη και χαλαρή εκείνος τελευταία στιγμή θα κάνει τις "αλλαγές" και θα αγχωθεί.. Αυτή τη φορά έχω δηλώσει ότι εγώ θα τελειώσω ό, τι νομίζω αρκετά νωρίτερα.. αν εκείνος θέλει να αλλάξει κάτι.. αυτό θα γίνει χωρίς να αναμείξει και κατ'επέκταση αγχώσει εμένα!! Αυτή τη φορά θα είμαι χαλαρή και θα πάω και κομμωτήριο την τελευταία μέρα... ναι έχω τέτοιες βλέψεις!! Στα πλαίσια αυτής της οργάνωσης χαίρομαι που αγοράσαμε τα δώρα για τις μαμάδες μας... Σε προηγούμενα ταξίδια έχουμε πάρει για τις αδερφές και για τους μπαμάδες μας.. εε ήρθε και η ώρα για τις μαμάδες..( Χ. μη σου ξεφύγει τίποτα). Πάντα πάιρνουμε μικρά δωράκια για όλους άλλα κάθε φορά εστιάζουμε σε ένα γκρούπ.. Οι μάμαδες που δεν παρεξηγούν έμειναν τελευταίες!!!

7 comments:

evonita said...

τι όμορφα! τελευταίες και καλύτερες που λένε! χι χι.. κι εγώ δε μπορώ να κάνω πράγματα τελευταία στιγμή, αγχώνομαι μετά.. είναι ωραία να τα έχεις οργανώσει όλα και τελευταία μέρα να κάνεις πράγματα για τον εαυτό σου!!

myStickland said...

Όσο και αν προσπαθώ να είμαι οργανωτική πάντα κάτι αφήνω για το τέλος.Αυτό απο μόνο του είναι αρκετά αγχωτικό..όσο και αν προσπαθώ να το αλλάξω,τις περισσότερες φορές δεν τα καταφέρνω..(ίσως φταίει και το ζώδιο μου..Ζυγός,με τάσεις αναβλητικότητας!)

Unknown said...

ναι είναι πολύ ωραία να νιώθεις άνετος ρε παιδί μου!!

Unknown said...

Εχουμε το ίδιο ζώδιο... μήπως φταίει ο ωροσκόπος.. χι χι !! τελευταία στιγμή πάντα θα έχεις κάτι όπως τα καλλυντικα, σεσουρ, οδοντοβουρτσες κτλ.. το θεμα είναι να μην έχεις πολλά για το τέλος και αυτά που έχεις να βρίσκονται σε λιστες για να μην ξεχαστούν!!

Memaria said...

Τυχερές οι μαμάδες!!!
Δεν είναι τέλεια όλη αυτή η περίοδος της προετοιμασίας του ταξιδιού...?

CHRISTINA N. said...

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΟΥ! ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΑΤΕ!!!

Unknown said...

Ελα!! Καλώς την!!!! Αντε έμαθες το "μυστικό" τώρα!!!! για τις μαμάδες εννοώ!! Αντε κάνε μπλόγκ!!!