Tuesday, December 18, 2012

Μια εβδομάδα πριν....

Μια εβδομάδα μας έμεινε μέχρι τα Χριστούγεννα και οι προετοιμασίες έχουν ολοκληρωθεί ... σχέδον!! Λέω σχεδόν γιατί έχω κάτι ακόμα στο μυαλό μου αλλά δεν ξέρω αν θα το κάνω.. βλέπετε έχουμε κάποιες μεγάλες εξελίξεις εδω (προσωπικές) που θα σας τις αποκαλύψω σε λίγο καιρό με φωτογραφίες βεβαίως βεβαίως.. και δεν ξέρω αν θα προλάβω!!!
Το Σαββατοκύριακό λοιπόν ήρθε ξανά η ώρα να φτίαξουμε μελομακάρονα... ναι καλά ακούσατε ξανά!!! αυτή τη φορά βέβαια δεν ήταν για εμάς... Μπήκαν σε σακουλάκια και συνόδευαν  τις Χριστουγεννιάτικες καρτούλες που δώσαμε... Το θέμα με τις χριστουγεννιάτικες καρτούλες είναι ότι όταν τις στέλνεις ταχυδρομικώς δεν μπορείς να προσθέσεις τίποτα με το φόβο μη κλαπεί στη διαδρομή.. ή τουλάχιστον έτσι έχω ακούσει .. έχω ακούσει ότι συμβαίνει και καλό είναι να το αποφεύγετε.. όταν όμως δίνεις την καρτούλα in person που λέμε ..τότε μπορείς να τη συνοδεύεις με διάφορα.. εμείς φέτος δώσαμε μελομακάρονα που φούρνιζα όλο το Σάββατο!!! 


Τι λέτε λοιπόν:

Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής

12 comments:

myStickland said...

Καλημέρα!!!!
Ελπίζω να είναι καλά τα νέα που θα μας πεις..ε;)
Μου αρέσει πολύ που σκέφτηκες να στολίσεις "γλυκά"τις καρτούλες σου!!!
Και του χρόνου:):)
Φιλιά:)

Dimitra•Counting SΜiLES said...

Εύχομαι τα νέα να είναι αυτά που νομίζω...!!!! Ουάου!!!!! Τι πιό όμορφο Χριστουγεννιάτικο δωράκι!!!
Όσο για το ταχυδρομείο, μου έχει συμβεί 2-3 φορές όντως και καλύτερα να μην βάζεις μέσα πράγματα αν δεν είναι συστημένο γιατί όντως...χάνονται ως δια μαγείας!!!
Αυτά τα μελομακάρονα έγιναν λουκούμια είμαι σίγουρη!

Lyriel Bee said...

Καλημέρα Σταυρουλάκι ! Μελομακάρονα κάνουν τα χεράκια εκεί μπολ και είμαι σίγουρη πως τα ευχαριστήθηκαν και θα τα ευχαριστηθούν πολλοί ακόμα ! Είναι όμορφη ιδέα να δίνεις γλυκάκι μαζί με τις καρτούλες :)
Φιλάκια κορίτσι και καλές ετοιμασίες :)

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι said...

Πολύ όμορφη ιδέα!! Kathy by anthomeli

Memaria said...

Τέλεια ιδέα να συνοδέψεις έτσι γλυκά τις κάρτες...ανυπομονώ ξαφνικά να φτιάξω μελομακάρονα...έμεινα λίγο πίσω στις ετοιμασίες μου..φιλιά πολλά!!

DIMI said...

Πολύ όμορφα στολισμένα!Ωραία ιδέα!Καί τού χρόνου νά ξαναφτιάξης!Φιλιά!

Fotini Kouzoumi said...

Πολύ όμορφη και... γλυκιά ιδέα Σταυρούλα μου!!!!! Φιλιά!!!!!!

Katerina said...

Κι εμάς μας βλέπω για δεύτερο γύρο μελομακάρονων - ποιος έχει το κουράγιο δεν ξέρω!
Εύχομαι τα νέα σου να είναι από τα πιο ευχάριστα που μπορεί κανείς να ανακοινώσει!!!

Maria said...

Λατρέυω μελοκάρονα! Η πεθερά μου αν και Ισπανίδα κάνει καταπληκτικά γεμιστά μελομακάρονα με καρύδια!
Αυτές τις μέρες το προγραμμά μου βγήκε εκτός λόγω παιδικών ιώσεων, άλλα επέστρεψα :)
Φιλοξενώ επίσης το πρώτο μου blog link party! Θα χαρώ πολύ αν πάρεις μέρος!

http://everygirlsnotebook.blogspot.gr/2012/12/2012-1st-link-party.html

Unknown said...

Οντως έγιναν πολυ καλα!!! Αλλα τα δώσαμε κ τώρα νομίζω οτι πρέπει να φτιάξω κ αλλα!!!τα νέα είναι καλα !!! Θα σας πω κ θα σας δείξω σύντομα!!! Φιλακιαααα

evonita said...

Υπέροχα τα βρίσκω και τα μελομακάρονα και την ιδέα και τη συσκευασία!!! :) φιλάκια πολλά!!! Ευχαριστώ κι από δω πολύ πολύ για την καρτούλα!!

Fotini Kouzoumi said...

Καλησπέρα Σταυρούλα μου, επανέρχομαι για να σου αφήσω τη συμμετοχή μου στην αντίστροφη μέτρηση...http://littletreasureshandmade.blogspot.gr/2012/12/5.html
:)