Wednesday, June 27, 2012

Slow cooker!!

Παρεκλίνοντας απο την φωτογραφική πρόκληση θέλω να μοιραστώ τη χαρά μου για το απόκτημα μου...Slow cooker.. το αντίθετο απο την χύτρα θα σκεφτείτε.. όχι ακριβώς.. Είναι κάτι τέτοιο.. (τη φωτογραφία την πήρα έτοιμη από εδώ γιάτι δεν προλάβαινα το πρωί).



Είναι μια γάστρα που μπαίνει στην μπρίζα και σιγομαγειρεύει γαι ώρες το φαγητάκι μας... έτσι το βάζω πριν φύγω για την δουλεία και όταν γυρίζω έχω φρεσκομαγειρεμένο φαγητούλι!! Εεε και καλά δεν φοβάσαι μη πάρεις καμιά φωτιά  θα μου πείτε... όχι γιατί έχει την ίδια ισχύ με μια λάμπα.. δηλαδή όταν καμιά φορά αφήνουμε τα φώτα αναμένα και φεύγουμε φοβόμαστε μη πάρουμε φωτιά.. όχι μονό τον Κύριο ΔΕΗ φοβόμαστε..
Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα λοιπόν :
1. Όπως είπα και παραπάνω έχεις φρεσκομαγειρεμένο φαγητο κάθε μέρα (όχι χθεσινό).
2. Έχεις ένα πολύ υγιεινό γεύμα γιατί όλα σιγοβράζουν κρατώντας τα θρεπτικά συστατικά.
3. Κάνεις οικονομία γιατί καταναλώνεις πολύ λιγότερο ρεύμα απ ότι με το φούρνο.
4. Κερδίζεις χρόνο.
Δυστυχώς δεν έχω δικιά μου φωτογραφία για να μοιραστώ (θα επανορθώσω) αλλά περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ. Ξέχασα να αναφέρω ότι η τιμή του δεν είνα καθόλου απαγορευτική πιστεύω..
Σήμερα λοιπόν μαγειρεύω ένα μπούτι (αρνί), με απλό τρόπο... λίγο νερό, αλάτι πιπέρι, δεντρολίβανο και 2 δαφνόφυλλα.. και λίγο κρασί έτσι από πάνω για να  μείωσω τη μυρωδιά που πάντα το αρνί έχει.. Για τον ίδιο λόγο έβαλα σε σχισμές που έκανα στο μπούτι, αλάτι πιπέρι και σκόρδο όπως κάνουμε και στο χοιρινό τα Χριστούγεννα.
Ελπίζω να βγεί ωραίο..
Και πηγαίνοντάς το λίγο πιο πέρα το μενού, έβαλα στο rice cooker (έπισης πολυ χρηστική συσκεύη και νομίζω έκανε περίπου 20 ευρώ) λίγο ρύζι και νεράκι και μ' ένα  χρονοδιακόπτη το προγραμμάτισα να ξεκινήσει να μαγειρεύει στις 4 δηλαδή λίγο πριν γυρίσουμε.. Η συγκεκριμένη συσκευή λειτουργεί αυτόματα και όταν τελείωσει το μαγείρεμα του ρυζιού μπάινει σε keep it warm mode.. όποτε δεν φοβάσαι.. Αλλά επειδή είμαι συντηρητική ακόμα έιπα στον κύριο χρονοδιακόπτη να κλέισει μετά πο μια ώριτσα για να είμαστε σίγουροι..
¨Ολα αυτά το πρώι 7 παρά.. Δεν παίρνει παραπάνω από μισή ωρίτσα και λύνουμε το καθημερινό θέμα του φαγητού!!!!

6 comments:

Memaria said...

Με γεια σου!!!
Να σου πω την αλήθεια ο φόβος μου είναι μην τυχόν αφήσω τίποτα αναμμένο φεύγοντας από το σπίτι....και δεν εννοώ λάμπα έτσι?
Αφού λοιπόν δεν είναι επικίνδυνο είναι τέλειο!!
Και νόστιμο φαγάκι και ζεστό!

Unknown said...

Σε καταλαβαίνω απόλυτα!!! Τον πρώτο καιρό που το αγόρασα (δεν είναι και πολυ καινούργιο απόκτημα- περίπου πριν 1 1/2 χρόνο), το φοβόμουν πολύ και έτσι το χρησιμοποιούσα το βράδυ που κοιμόμασταν, αλλά αυτή η μυρωδιά του φαγητού μέσα στη νύχτα δεν σε αφήνει να κοιμηθείς (ειδικά τον άντρα μου) όποτε το έβαλα στην άκρη και δεν το πολυ χρησιμοποιούσα. Με αφορμή όμως το δείπνο που μας είχαν καλέσει την προηγούμενη έβδομάδα (η οικοδέσποινα είχε φτίαξει green curry σε αυτό) και αφού συζήτησα τους φόβους μου αποφάσισα αυτή την εβδομάδα να το βάλω σε λειτουργία δυναμικά και βέβαια να το μοιραστώ μαζί σας!!

evonita said...

δεν το έχω ξανακούσει αυτό το σκεύος!!! έχει ενδιαφέρον, κι εγώ όμως θα φοβόμουν, δεν ξέρω... δεν υπάρχει κίνδυνος να σου κολλήσει κάποιο φαγητό και να πάρει φωτιά η κατσαρόλα? πως γίνεται χωρίς να το ανακατέψεις καθόλου? Με γέμισες με απορίες! χα χα

Unknown said...

Είχα ακριβώς τις ίδιες απορίες μέχρι που το δοκίμασα.. Στην αρχή για να μη μου κολλήσουν τα φαγητά έβαζα περισσότερο νερό και τελικά γινόταν νερομπλούμ το θέμα, τώρα το μετρίασα.. Ας πούμε το χοιρινό μπούτι που κάνουμε τα Christmas δεν το βάζεις 6 ώρες σε πολύ σιγανή φωτιά...? Εεε κάτι τέτοιο κάνει και αυτό πολύ σιγανή φωτιά.. Χθες το αρνάκι μετά απο 10 ώρες είχε μαλάκώσει και ήταν πολύ ωραίο!!!!

evonita said...

Μάλλον στην αρχή θα θέλει παρακολούθηση!! Για να βρεις το χρόνο και την ποσότητα νερού σε ορισμένα φαγητά κλπ.. Φαντάζομαι το στάδιο πειράματος είναι το πιο σπάταλο!!! χα χα

___ said...

To είχα ξανακούσει, αλλά φοβόμουν κ εγώ τον κίνδυνο πυρκαγιάς -που τελικά δεν υπάρχει.
Ευχαριστούμε για τις λεπτομέρειες.
Ακούγεται πολύ καλό και φαντάζομαι ότι στη γεύση τα φαγητά θα είναι άλλο πράγμα.
(πόσο γέλασα με τον άντρα σου που δεν μπορούσε να κοιμηθεί με τη μυρωδιά του φαγητού - ο δικός μου θα είχε κατεβεί και θα το είχε φάει κιόλας)