Saturday, March 2, 2013

February Moodboard!

Αυτό το πολύ όμορφο παιχνίδι το παίζω με το δικό μου τρόπο..  Θα έπρεπε να είναι κάθε έβδομάδα, αλλά λόγω χρόνου το δείχνω μια φορά το μήνα.. ξέρω είναι λάθος, αλλά έτσι μου βγαίνει!
Έτσι λοιπόν ο μήνας Φεβρουάριος μας βρήκε στην Ελλάδα να χαζεύουμε με τον καταπληκτικό ουρανό, να ετοιμαζόμαστε και τελικά να αφήνουμε πίσω μας πάλι την Ελλαδα, μετά από μικρές διακοπές 2 εβδομάδων...
και μετά από τη μια μέρα στην άλλη βρεθήκαμε σε ένα καινούργιο τόπο.. πάλι από την αρχή να παλεύουμε να καλάβάμουμε τι χρειαζόμαστε στο supermarket.. που είναι τα τυριά.?. αλλά και να ξυπνάμε σε ένα καινούργιο μέρος, να δουλεύουμε σε μια καινούργια εταιρεία, να έχουμε μια καινούργια θέα, ένα καινούργιο σπίτι...


Καινούργιες βόλτες μας περίμεναν...
καινούργια δουλειά..
όλα πάλι από την αρχή.. βέβαια αυτή τη φορά η αρχή δεν θα αργήσει να γίνει τέλος...
Τι χρώμα να δώσω στον Φεβρουάριο λοιπόν..
Σας φιλώ..
Σταυρούλα

*****************
Τα Moodboards της φετινής χρονιάς τα ξεκίνησε η Lyriel από το Biscoto.
Μήπως θέλεις να μπεις κι εσύ στην παρέα; Για ρίξε μια ματιά εδώ
 
Τα ιστολόγια που συμμετέχουν είναι :
 
Τη παραπάνω λίστα με τα ιστολόγια που συμμετέχουν την βρήκα από το αγαπημένο 365daysofbliss , αν έχετε να προσθέσετε κάποιο άλλο μπλόγκ που κατα λάθος έμεινε εκτός θα το κάνω με χαρά..

27 comments:

Anonymous said...

Υπέροχες εικόνες! Είσαι τυχερή που μπορείς να γνωρίζεις τόσα νέα μέρη! Καλό μήνα!!

Unknown said...

Καλημέρα Σταυρούλα και καλό μήνα! Πράγματι είναι δώρο Θεού να μπορείτε να βρίσκετε δουλειά έστω και σε άλλη χώρα!! Τώρα βέβαια δεν ξέρω αν η Νορβηγία είναι καλύτερη από το Ντουμπάι αλλά σίγουρα είναι ένα συν στις εμπειρίες σου. Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο :))

Unknown said...

γειά σου Σταυρουλάκι-)))
χαίρομαι που σε γνωρίζω με αυτόν τον ευχάριστο τρόπο,για τον Θανάση!!!Δεν μπορω να σου απαντήσω αλλά με έκανες να γελάσω και να το χαρώ!!!
Είσαι τυχερή που σβουρίζεις σε διάφορα μέρη και βρίσκω τις φωτογρ.πανέμορφες.Σε έβαλα στα αγαπημένα μου,πολλά φιλιά και καλό μήνα και ευχαριστώ!!!!

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι said...

Σταυρουλάκι μου έχω πολύ καιρό να σε επισκεφτώ! Από το Ντουμπάι σε βρίσκω... που; Ούτε κατάλαβα αλλά σίγουρα σε κρύο μέρος!! Από τη ζέστη, στο κρύο! Καλή ζωή σας εύχομαι στο καινούργιο σας σπίτι... όσο κρατήσει... και μετά καινούργιες εικόνες, καινούργια δουλειά!!! Να είστε καλά. Callie by anthomeli

Katerina V *Pause blog* said...

Καλό μήνα!!Να γεμίζετε όμορφες εμπειρίες..Θαυμάζω τους ανθρώπους που κυνηγάνε τα όνειρά τους, δοκιμάζουν να ζουν σε τελείως διαφορετικές συνθήκες,προσαρμόζονται και είναι δημιουργικοί!! Πολλά φιλιά!

vivi ka said...

Τι όμορφες εικόνες Σταυρούλα μου!! Μου θύμισες την δική μου πορεία και τις δικές της αλλαγές. Κι ας έπρεπε να κουβαλώ ολόκληρο το τσαντίρι μου και τα δυο "τσιγγανάκια" μου. χιχιχι Να στε καλά και να απολαύσετε την παραμονή σας εκεί, όσο περισσότερο μπορείτε. Φιλάκια πολλά! :)

myStickland said...

Kαλησπέρα Σταυρούλα!!
Όμορφο το δικό σου moodboard*
Μακάρι να περνάτε και εκεί όμορφα και να επιστρέψετε με το καλό στη πατρίδα,που τόσο αγαπάτε!
Να σου χαρίσω ενα βραβείο,με πολύ αγάπη!
Γιατι-απο ότι έχω καταλάβει-μπορεί να είσαι ταξιδιάρα ψυχή,αλλά λαχταράς τόσο πολύ την Ελλαδίτσα,που ανυπομονείς να έρθεις!
Αν είναι έτσι,στο εύχομαι ολόψυχα!
Στο χαρίζω με πολλές πολλές ευχές.Nα είσαι πάντα τόσο γλυκειά!!

Το έχω εδω:
http://mystickland.blogspot.gr/2013/03/b.html
Πέρασε να το παραλάβεις!
φιλάκια πολλά!!
xxx

Unknown said...

Καλό μήνα!!! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

Unknown said...

Σε ευχαριστώ πολύ!! όλες οι εμπειρίες είναι καλοδεχούμενες πλέον, αφού έχουμε πάρει την κρυάδα του εξωτερικού πλέον τώρα πλέον κολυμπάμε μόνο!!

Unknown said...

Εγώ ευχαριστώ!!! με έχεις ιντριγκάρει πολύ με το θέμα του Θανάση!αντε περιμένω την ανάρτηση-αποκάλυψη!

Unknown said...

Ευχαριστούμε!!Είμαστε στη Νορβηγια όπως κατάλαβες στην επόμενη ανάρτηση!!για λίγο βέβαια!!!
φιλάκιααα

Unknown said...

Καλό μήνα Κατερίνα μου!!
μάλλον τότε πρέπει να ακολουθώ κάποιον που θαυμάζεις, δίοτι εξ αρχής δεν ήμουν υπέρ της ξενιτιάς, ακολούθησα όμως, βρήκα δουλειά, βρήκα πολλές δυσκολίες, έβρασα στο ζουμί μου, ... και τα υπόλοιπα αποτελούν ιστορία.. μη σας κουράζω!
φιλάκιαα

Unknown said...

Πω πω έσυ είχες και δυο παιδιά.. ακόμα πιο δύσκολο!! το έχω διαβάσει ότι έχεις κάνει πολλές μετακομίσεις.. τι να κάνεις όμως, έτσι είναι, δυσκολίες υπάρχουν παντού!
φιλάκιαα

Unknown said...

Ευχαριστώ πολύ πολύ mystickland!!!
όντως την λαχταρώ την Ελλάδα μας!!! πάω να το παραλάβω!! φιλάκιαααα

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ said...

Ομορφες οι φωτογραφίες σου..Να χαρείς την παραμονή σου στη Νορβηγία

Dimitra•Counting SΜiLES said...

Ωωωωω είναι καταπληκτικά τα σπιτάκια, ο κύκνος, η λίμνη/θάλασσα, τα τοπία. Είναι απίστευτη η ομορφιά που απολαμβάνεος καθημερινά και χαίρομαι που την εκτιμάς αλλά αγαπάς και Ελλαδίτσα μας.
Χα χα χα γέλασα με το ΣΜ και τα τυριά που ψάχνεις. Όντως ειναι πακετάκι να ψάχνεις να βρεις το καθετί.
Φιλάκια πολλάααααα

Memaria said...

Απόλαυσα τις φωτογραφίες σου...όλα τα καινούρια έχουν μια γοητεία..
Να περνάτε υπέροχα στο όμορφο μέρος που είστε και θα έρθει και η ώρα της επιστροφής!
Φιλιά πολλά!

DIMI said...

Kαλησπέρα Σταυρούλα!Καλό μήνα!!Καλή εγκατάσταση στό καινούργιο σου σπίτι!!Πράγματι!!Καταπληκτικό μέρος!!Ζήλεψα τίς φωτογραφίες σου!!Πολύ όμορφη χώρα η Νορβηγία!!Καλά νά περνάς στόν βορρά!!Φιλάκια!!

evonita said...

πανέμορφα όλα!!! πολύ διαφορετικές φωτογραφίες, κρύβουν μια μαγεία, δεν ξέρω αν φταίει το κρύο που τις κάνει τόσο παραμυθένιες. υπέροχο το moodboard σου Σταυρουλίτσα μου! φιλάκια πολλά!! :)

Parents Land Gr said...

Εχεις τις πιο μαγτικές φωτογραφίες Σταυρουλα μου. Θα σε συστήσω στην μαμα μου να μπαινει να σε βλέπει. Τρελαίνεται για φωτογραφίες και θα τις αρέσουν πολυ οι δικές σου! Φιλάκια πολλα.

Unknown said...

Ευχαριστώ πολύ!!!!

Unknown said...

Η Ελλάδα μας πάνω απόλα!!!! Ασε τι έχω πάθει με τα εκάστοτε ΣΜ.. έλεος!!!!

Unknown said...

φαίνεται ότι δεν θα αργήσει!!!

Unknown said...

Σε ευχαριστώ πολύ!!!λένε ότι είναι ακόμα πιο όμορφη το καλοκαίρι.. αλλά εμείς δεν θα είμαστε εδώ!!!

Unknown said...

χα χα... φαίνεται το κρυουλάκι στις φωτο... αυτό είναι που λέμε ότι είναι διαπεραστικό!!

Unknown said...

.. Με συγκίνησες!

Lyriel Bee said...

Όμορφος αλλά και λίγο δυσκολούτσικος ο Φεβρουάριος, αν σκεφτώ
πως οι αλλαγές είναι ανανεωτικές, αλλά έχουν και μια δόση κούρασης
και λίγο "στα χαμένα.." Τα τοπία όμως και η φυσική ομορφιά του μέρους
σας αντέμειψαν φαντάζομαι :) Η φωτογραφία με την πόρτα την μπλε και η από
κάτω ακριβώς είναι καταπληκτικές !!
Καλή συνέχεια Σταυρούλα μου :) Να το χαρείτε για όσο είστε εκεί !