Saturday, July 28, 2012

Γ όπως Γυμναστική

Και ο βασιλιάς έδωσε λίγο χρόνο στη νεράιδα του να ξυπνήσει και μετά την πήρε και την οδήγησε στη θάλασσα.. ήθελε να μοιραστεί την ευτυχία της με τη θάλασσα που του το είχε ζητήσει ψιθυριστα μια μέρα!!! και την άφησε να πλανίεται με αέναα... ανάλαφρα βήματα στην ακροθαλασσιά... εκεί που η θάλασσα συναντά την στεριά και η ένωση τους οσάν μαγική... σαν χημική αντίδραση δημιουργεί έναν  αφρό!!!!
Είναι η ώρα να νιώσουμε την κίνηση της θάλασσας και να προσπαθήσουμε να τη μιμηθούμε νεραίδα μου, είπε γελώντας ο βασιλιάς....
Το ξέρω βασιλιά μου...ξέρω γιατί με έφερες εδώ και πραγματικά το διασκεδάζω... μπόρει αν μου έλεγες που πηγαίνουμε να μην πολυσυμφωνούσα γιατί θα σκεφτόμουν ότι είναι ολόκληρη διαδικασία... τώρα όμως δεν το αλλάζω με τίποτα βασιλιά μου!! με τίποτα.. είπε δυνατα η νεράιδα σαν να ήθελε να τονίσει ακόμα παραπάνω την άνθιση της της ενεργητικότητας της... τώρα νίωθω ακόμα πιο ευτυχισμένη από πρίν....
Ευχαριστώ βασιλιά μου... θα φροντίσω να το κάνω πιο συχνά γιατι διατήρει την ευτυχία μου!!!!
Επόμενο συστατικό της ευτυχίας θα είναι η γυμναστική.. καθώς έχει αποδειχθει ότι βοηθά στην ανάπτυξη του αισθήματος της ικανοποίησης και μακροπρόθεσμα της ευτυχίας.. Εξαρτάται τώρα η ποσότητα ανάλογα με τα γούστα.. από 300 ως 700 γραμμάρια.. θα βάλω 400 λοιπόν!!!

Συμμετέχοντες (μέχρι στιγμής)στην πρόκληση 24days,είναι:
mystickland..



3 comments:

myStickland said...

Συμφωνώ....ωραία ιστορία!!!
Φιλακιαααα:)

Memaria said...

Το πόσο μου αρέσει που το κάνεις με συνέχειες και σαν παραμύθι δε λέγεται!!
Κι έχει και νεράιδα!!!
Το καλύτερό μου!!

evonita said...

εγώ θα βάλω λίγο περισσότερα γραμμάρια! χι χι.. συμφωνώ πως όταν γυμνάζεσαι αποκτάς άλλη διάθεση!!