Sunday, July 29, 2012

Δ όπως Δημιουργία

-Ξέρεις τι άλλο θα ήθελα τώρα βασιλιά μου, συνέχισε η νεράιδα...
-Τι, αποκρίθηκε εκείνος γεμάτος απορία...
-¨Εχω φοβερή ενέργεια και θέλω να την εξωτερικεύσω κάπου... θέλω να δημιουργήσω κάτι... η γυμναστική μου έδωσε τρομερή ενέργεια και θέλω.. θέλω να.. να , δίστασε λιγάκι η νεραιδα.
- Τι εννόεις?
-Να... ωραία η παραλία και τα κύματα άλλα νομίζω ότι θέλω να γυρίσω πίσω στο παλάτι μας για να πλέξω..
Ο βασιλιάς δεν πολυκατάλβε τι εννοούσε η νεράιδα αφού γνώριζε πολύ καλά ότι η νεραίδα ήταν καλή στην κίνηση, ήταν γλυκιά στους τρόπους της αλλά από πλέξιμο δεν είχε ουδεμία σχέση..  Μη θέλοντας όμως να την προσβάλει δεν ξεστόμισε τίποτα... και εκείνος είχε κουραστεί από εκείνη τη βόλτα, οπότε μετά την επιστροφη στο παλάτι θα κατλάβαινε τι ακριβώς εννοούσε...
- Μα δεν θα με ρωτήσεις που έμαθα?
- Όχι.. και δεν μπορώ να φανταστώ..  ξέρω ότι κάνεις παρέα με εκείνο του πουλάκι.. αλλά δεν μπορώ να φανταστώ..  ο Βασιλιάς σούφρωσε λιγο τα χείλη του και μετά συνέχισε με σχετική αυτοπεποίθηση..μα ναι βέβαια, τώρα κατάλαβα..
-Τι κατάλαβες.. είπε η νεραίδα λίγο δυσαρέστημένη καθώς ήθελε να κρατήσει λίγο παραπάνω την αγωνία..
-Σου έμαθε να πλέκεις με τα φτερά σου..είπε με χαμόγελο μικρού πριγκηπα και όχι βασιλιά!!
-Ακριβώς!!!.. ξέρεις ότι η αδερφή μου ετοιμάζει τη μικρή μας νεραιδούλα.. και σκέφτηκα ότι... στάσου πολλά σου αποκάλυψα βασιλιά μου... τα υπόλοιπα θα στα δείξω!!! σου έχω και μια άλλη εκπληξη..
-Ωραία ανυπομονω!!! είπε ο βασιλιάς και περπατήσαν μαζί για λίγο, πρωτού η νεράιδα τον αγκαλίσει για να πετάξουν μαζί προς το παλάτι τους!!
Επόμενο υλικό θα είναι η δημιουργία.. καθότι είναι σημαντική πηγή ικανοποίησης.. Νομίζω ότι 300 γραμμάρια είναι αρκετά!!!
Συμμετέχοντες (μέχρι στιγμής)στην πρόκληση 24days,είναι:
mystickland..



6 comments:

Memaria said...

Απαραίτητη η δημιουργία....με έχεις κάνει να ανυπομονώ για το επόμενο!!

myStickland said...

μμμ..και εγω ανυπομονώ!!
καλησπέρα!

evonita said...

Η δημιουργία είναι ζωή για μένα!!

Unknown said...

Εε βέβαια χωρίς δημιουργία... προσφατα κατάλα τη σημασία της!

Unknown said...

και φτίαχνεις και ωραία πράγματα!!

evonita said...

ααα, σε ευχαριστώ πολύ!!! αλήθεια την κουβέρτα την τέλειωσες?