Thursday, July 5, 2012

Day 3 - Best part of your day & Day 4 - Fun --- Summer bliss-Week 1

Είπα να βάλω μαζί αυτές τις δυο μέρες και έχω λόγο!!!
Την Τρίτη ήταν η επαίτειος γάμου μας και βγήκαμε να το γιορτάσουμε... Εκεί κολλάει το best part of the day..
Έφυγα λίγο νωρίτερα από τη δουλειά, ήρθα έκανα το μπάνιο μου με την ησυχία μου... κυρία η δικιά σου... μιλήσαμε με τους δικούς μας για τις ευχές.. έφτιαξα τα μαλλιά μου με την ησυχία μου πάλι.. αποφάσισα τι θα βάλω για να ταιρίαζει με το δώρο του άντρα μου...βάφτηκα και επιτέλους είμαι έτοιμη... μέχρι εδώ καλά θα πείτε... κάπου έκει κάνω δήλωση... θα πάρω τη φωτογραφική μαζί μου.. τι? μου λέει ο Α. και που θα την κουβαλάς κτλ.. δίκιο είχε ο άνθρωπος αλλά εγω εκεί... επιμένω.. εγώ θα την κουβαλάω μην ανησυχείς καθόλου.. το θέμα λήγει και προχωράμε.. κατεβαίνουμε κάτω να πάρουμε το ταξί αλλά πουθενά είχε εξαφανιστεί...είχαμε καθυστερήσει μάλλον ή δεν το είχε καλέσει ποτέ ο ρεσεψιονίστ... δεν πτοούμαστε... κάνει κάτι τηλέφωνα ο Α. και εγώ αμέριμνη βγάζω τις πρώτες μου φωτογραφίες..

Ωραία!! σκέφτομαι ευκαιρία να βγάλω αυτά τα λουλούδια στην είσοδο του ξενοδοχείου που μένουμε... Το ταξι έρχεται πολυ γρήγορα (δεν ξέρω πως κανονίστηκε αυτό αλλά δεν με νοιάζει κιόλας) και έτσι φεύγουμε.. ο ταξιτζής μεγάλη προσωπικότητα.. δεν είχε καταλάβει που πηγαίνουμε και μας λέει ότι θα έχει πολύ κίνηση και τα σχετικά (οι ταξιτζήδες είναι ίδιοι παντού νομίζω!).. εγώ αμέριμνη βγάζω φωτογραφίες μέσα απο το ταξί αυτή τη φορά...Στο Ντουμπάι αυτή την εποχή έχουμε κάτι σαν τις καλοκαιρινές εκπτώσεις, μόνο που εδώ λέγεται Dubai Summer  Surprise και συνοδεύεται  από τυμπανοκρουσίες, φρου φρου και αρώματα.. Η πόλη είναι στολισμένη παντού.. Περνάμε πάνω από μια γέφυρα και φευγαλέα βγάζω μια φωτογραφία μέσα από το ταξί...

Εκεί κάπου ο ταξιτζής συνειδητοποιεί τον πραγματικό μας προορισμό και μας λέει ότι δεν έχει καθόλου κίνηση προς έκει... σε πέντε λέπτα φτάνουμε στο ξενοδοχείο που είναι το εστιατόριο μας.. Εδώ τα εστιατόρια βρίσκονται κατά 99% μέσα στα ξενοδοχεία και ο λόγος μάλλον απλός.. μόνο μέσα στα ξενοδοχεία επιτρέπεται το αλκοόλ.. πουθενά αλλού!
Μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν ήξερα που πηγαίνουμε.. το κρατάει για έκπληξη... και τελικά γίνεται η αποκάλυψη.. πηγαίνουμε για Ταυλανδέζικο... μπαίνουμε μέσα και μαγεύομαι.. μ'αρέσει πάρα πάρα πολύ!!! Ο Α. ευχαριστιέται και ανακουφίζεται συγχρόνως, αν μου αρέσει και το φαγητό (εκεί κρατάει ένα μεγάλο ερωτηματικό γιατί δεν είμαι και πολύ εύκολη στο να δοκιμάζω ή τουλάχιστον αυτό ίσχυε πριν έρθουμε για εγκατάσταση εδώ) θα έχει οργανώσει τα πάντα τέλεια.
Πηγαίνουμε στο τραπέζι και μου αρέσει πάρα πολύ, είναι δίπλα σε μια εσωτερική λιμνούλα και σκέφτομαι ωραία θα βγάλω πολλές φωτογραφίες... Εκεί κάπου γίνεται η αποκάλυψη... η φωτογραφική δεν έχει μπαταρία... όλο το απόγευμα σκεφτόμουν τι θα βάλω και πως θα κάνω τα μαλλιά αλλά να φορτίσω τη μηχανή ούτε που μου πέρασε από το μυαλό!!! τι να κάνω? το λέω στον Α. και γελάει... μου λέει ότι από δω και πέρα εγώ είμαι υπεύθυνη για το θέμα αυτό (τόσο καιρό τα φροντίζει εκείνος και γι αυτό ποτε δεν είχαμε πρόβλημα), και ότι ένας "φωτογράφος" πρέπει να φροντίζει για τη μπατάρια.. Ο Α. έχει ασχοληθει πολύ με τη φωτογραφία και έχει φοβερό μεράκι, εγώ πάλι ποτέ αλλά πάντα ήθελα. Απο τότε που μου έκανε δώρο τη φωτογραφική μηχανή, άρχισα να ασχολούμαι περισσότερο αλλά δεν είχα καταλάβει την ευθύνη μου...!!! Γελάμε πολύ με το περισστατικό... Εδώ κολλάει και το make fun of ... me της φωτογραφικής πρόκλησης...

Βγάζω γρήγορα κάποιες φωτογραφίες αλλά δεν μπορω να τις δω.. (αποτέλεσμα σχεδόν όλες κουνημένες..) ούτε τις ρυθμίσεις δεν μπορώ να αλλάξω καθώς κρατάω ενέργεια..
Πηγαίνουμε να φάμε... και ναι το φαγητό μου αρέσει πάρα πάρα πολύ.. Οι αντοχές μου στα spicy έχουν ανέβει πάρα πολύ από τότε που ήρθαμε εδώ, ύστερα από κάτι ινδικά που έχω δοκιμάσει αυτό μου φαίνεται περίπατος... πολύ ευχάριστα καυτερό!!
Έρχεται και το γλυκάκι μας που μας κάνει έπληξη το εστιατόριο για την επαίτειο μας...ΈΧΩ ΑΚΟΜΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑ!!!
Μετά από λίγο αποφασίζουμε ότι ηρθε η ώρα να φύγουμε...  Παίρνω την ορχιδέα που γλυκά μου προσφέρουν κατά την έξοδο και δίνουμε ραντεβού για περισσότερο και ίσως αυθεντικότερο ταυλανδέζικό σε ένα μήνα και κάτι μέρες...
Συνεχίζω να έχω μπαταρία οπότε βγάζουμε "οικογενειακές" φωτογραφίες τα δυο μας... Τελείωνει η νύχτα της επαιτείου μας με τόσο καλή διάθεση και με τρομερά χαμόγελα και από τους δυο μας..
Τώρα που το σκέφτομαι αυτή η ανάρτηση κάνει και για Summer bliss, οπότε τρια σε ένα... Φαντάζομαι δεν θα κάνουμε κάτι περισσοτερο διασκεδαστικό από αυτό αυτή την εβδομάδα...!!!!!!!

Έλληνες συμμετέχοντες (μέχρι στιγμής) στην πρόκληση του Ιουλίου είναι:

18 comments:

Jen said...

happy anniversary sounds like a nice evening and the food looks yummy

Unknown said...

thank you!!!!

Anonymous said...

Χρόνια πολλά,καλά και ευλογημένα..Ολγα

Unknown said...

Ευχαριστούμε πολύ,Όλγα!!!!!

Memaria said...

Να ζήσετε χίλια χρόνια!
Και να το γιορτάζετε πάντα!!

evonita said...

Πολύ όμορφο και ρομαντικό το δείπνο σας! Mai Tai ήπιατε??? Το γλυκάκι φαίνεται υπέροχο! Σίγουρα το μεγαλύτερο σπάσιμο να συνειδητοποιείς ότι έχεις ξεχάσει να φορτίσεις τη μπαταρία της μηχανής!

Unknown said...

Περιοριστήκαμε σε κρασάκι.. Το γλυκάκι είχε γεύση μανγκο..
Δεν σπάστηκα γιατί είχα καλή διάθεση.. εξάλλου θα πάμε σύντομα phuket και φαντάζομαι εκεί θα έχει πολλά να φωτγραφίσω.. αρκεί να μη ξεχάσω τον φορτιστή αυτή τη φορά!!!!! xi xi!!!!! εκεί θα σπαστώ!!!!

xeiropoiein said...

Πολύ όμορφες στιγμές!! Χαίρομαι που μας της διηγήθηκες!!! Να ζήσετε, να τα εκατοστήσετε!

Unknown said...

Ευχαριστώ για τις ευχές και που είχες το κουράγιο να διαβάσεις όλη την ανάρτηση!

Unknown said...

Να σαι καλά!! σε ευχαριστούμε πολύ!!!

evonita said...

μανγκο, χμμ...very exotic!! θα περάσετε super στο phuket, έχω πάει είναι καταπληκτικά!! μέναμε στο kata beach.. αυτό είχα πάθει, ξέχασα το φορτιστή και ήταν και προβληματική η μπαταρία!!! ευτυχώς είχα πάρει την καλή μου μηχανή (με φιλμ) μαζί μου και έβγαλα ότι μπόρεσα!! αν και το κουβάλημα αυτής ήταν κάπως! μεγάλη πίκρα! έχω κάτι αναμνήσεις από κει πολύ γέλιο, άσε!

Unknown said...

Αχ μη μου λες τέτοια γιατί αυτό θα μου την "έσπαγε" πολύ!!! Τέτοιο μέρος και να μην έχεις την κατάλληλη φωτογραφική...? δύσκολο!!!
Δεν σου γράφω το ξενοδοχείο που θα πάμε ακριβώς για να μη δείτε φωτογραφίες.. καταλαβαίνεις, θέλω να είναι έκπληξη... είναι στο μέρος Rawai πάντως... φιλάκια

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι said...

Πάντα ευτυχισμένοι!
To ταυλανδέζικο μου αρέσει κι εμένα! Ταξίδι του μέλιτος στην Ταυλάνδη! Τις ορχιδέες τις είχανε ακόμα και στα τασάκια, μέσα στην άμμο.
kathy by anthomeli

evonita said...

χα χα χα.. άσε σου λέω δε φαντάζεσαι!! τέλεια θα περάσετε, να πάτε και στα Phi Phi Islands οπωσδήποτε και να κάνετε βόλτα με ελέφαντα! Αξίζει πραγματικά η εμπειρία.. Και επίσης να πάτε οπωσδήποτε στο Dino Park!! πω πω υπέροχα θα περάσετε... αγωνιώ για τις φωτογραφίες!!! φιλάκια!!

Unknown said...

Για Phi phi δεν είμαστε και σίγουροι αν θα πάμε, θα το δούμε τότε.. γιάτι έχουμε ήδη τα εισητήρια για Ελλάδα στις 25 και έτσι δεν μπορούμε να πάρουμε παράταση.. απ'την άλλη δεν θέλουμε ενώ πληρώνουμε ενα ξενοδοχείο να πάμε και σε δεύτερο για μια βραδιά..γι αυτό θα το δούμε τότε!! Dino park εε? τι είναι τόσο ωραίο εκεί.. για πες. τι έχει?

Unknown said...

Ευχαριστούμε!!
Αχ τι ωραία!!! Εμάς ήταν "αραβικό" το ταξίδι του μέλιτος... 3 διαφορετικοί προορισμοί, 3 εβδομάδες!!!
Ταυλάνδη δεν έχω ξαναπάει αλλά από φωτογραφίες μου φαίνεται φοβερά.. Εσείς που είχατε πάει? Ναι με τις ορχιδέες είναι φοβερό.. νομίζω ότι είναι νούμερο 1 στον κόσμο σε παραγωγή και εξαγωγές.. δεν ξέρω τι να πρωτοφέρω από κει.. ορχιδέες, μετάξι.. θα έχουμε πρόβλημα με τα κιλά.. από τώρα το σκέφτομαι!

___ said...

Τί όμορφη μέρα! Τρελαίνομαι για εξωτικές γεύσεις.
Πες μου πότε φεύγετε για πουκέτ να σου στείλω έξτρα μπαταρία μηχανής :))
Περιμένουμε πολλέεες φωτό από εκεί!!!!

Unknown said...

16 αυγούστου!!Ναι, αυτή τη φορά πρέπει να είμαι συνεπής με τις υποχρεώσεις μου!!!!