Sunday, July 1, 2012

Day 1 - Self portrait

Καλό μήνα με υγεία σε όλους!!!
Πρώτη μέρα του μήνα και ξεκίνημα της φωτογραφικής πρόκλησης του Ιουλίου...
Σημερινό θέμα το πορτραίτο μας... Είπα να ξεφύγω πάλι και έτσι διάλεξα να σας δείξω την καρικατούρα που φτιάξαμε πέρυσι στις διακοπές στην Κρήτη.. Νικολής λέγεται ο καλλιτέχνης και τον βρήκαμε σε μια βόλτα μας στο παλιό λιμάνι των Χανίων... Τι ωραία που θα ήταν να είχα και τη φωτογραφική μαζί μου εκείνη την ημέρα.. μονό που την απέκτησα 6 μήνες αργότερα ως δώρο Χριστουγέννων!!!!
 
Έλληνες συμμετέχοντες (μέχρι στιγμής) στην πρόκληση του Ιουλίου είναι:

11 comments:

evonita said...

Είναι πολύ όμορφο το πορτραίτο - καρικατούρα! καλή αρχή στην πρόκληση Ιουλίου! Φιλάκια!

Memaria said...

Πολύ μου αρέσει!!!!!
Καλό μήνα!!

Jen said...

neat portrait :)

Unknown said...

Πλάκα έχει!! Είπα να ξεφύγω πάλι!!

Unknown said...

Και η δικιά σου μου αρέσει πολυ.. σου αφήνω κάποια σχόλια που μέτα σβήνονται.. μάλλον πηγαίνουν στα ανεπιθύμητα.. αν κοιτάξεις θα βρείς αρκετά σχ΄΄ολια μου εκεί πιστεύω!!!

Unknown said...

Thank you!!!

___ said...

Χαχαχα απίθανη!

evonita said...

χι χι, πολύ καλά έκανες, έχει ενδιαφέρον έτσι!! φιλάκια! :)

Unknown said...

Είχα βάλει μια φωτογραφία μου τις προάλλες ως φωτογραφία προφίλ αλλά την έβγαλα για να έχει ενδιαφέρον οπώς λες και εσύ!!!

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι said...

Πολύ έξυπνη ιδέα!!! Ωραία σε έκανε... συνήθως στις καρικατούρες φαίνεσαι πολύ γελοίος.. αλλά εσύ είσαι σούπερ! Callie by Anthomeli

Unknown said...

ΕΕ, μου έκανε μάγουλα αλλά και μεγάλο στόμα.. αλλά εντάξει σκοπός είναι να φαίνεσαι αστείος!!