Wednesday, July 18, 2012

Day 18 - Plate

Το "καλό" μου σερβίτσιο στο Ντουμπάι... Τα δώρα του γάμου μου με τα πραγματικά καλά πιάτα είναι ακόμα στα κουτιά τους στην Ελλάδα και δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ακόμα.. περιμένω τη σωστή περίσταση ή απλά δεν έτυχε.. και πως να τύχει όταν όλο μας τον καιρό τον περνάμε στα ξένα???
Συν τοις άλλοις έχω και το σερβίτσιο της μαμάς μου που είναι το ίδιο με της Μαρίας να με περιμένει.. Καλά τι σύμπτωση είναι αυτή!! ακριβώς το ίδιο πιάτο.. η μαμά μου λέει ότι είναι αγγλικό χειροποίητο!!! όταν πάω Ελλάδα θα βάλω φωτογραφία!!!

Υ.Γ.. Μαρία έλεγξε πάλι τα ανεπυθήμητα. Γενικώς, σε όλες αφήνω σχόλια τα οποία δεν φαίνονται γιατί πηγαίνουν στα ανεπιθύμητα.. Αν θέλετε κοιτάξτε και θα τα βρείτε!! Ευχαριστώ!!

Έλληνες συμμετέχοντες (μέχρι στιγμής) στην πρόκληση του Ιουλίου είναι:

9 comments:

vivi ka said...

Μου θύμισες τα δικά μου περί δώρων γάμου....Μέχρι να τα χρησιμοποιήσω ήταν έτοιμα να βγουν στην σύνταξη...

myStickland said...

Kαλημέρα..Εγω πάλι τα χρησιμοποιώ με τη πρώτη ευκαιρία..

Unknown said...

Καλημέρα!!! Δεν είμαι άνθρωπος που τα φυλάει τα πράγματά του για "καλά".. Θα ήθελα να ήμουν Ελλάδα για να χρησιμοποιήσω.. Όταν ερχόμαστε το πολύ πολυ να προλάβουμε να κάνουμε κανένα BBQ στο οποίο χρησιμοποιώ καθημερινά πιάτα.. Απο τότε που μετακομίσαμε έχουμε περασει 3 εβδομάδες μάζι με τον άντρα μου στο σπίτι στην Ελλάδα.. και κάναμε πιο χαλάρα πράγματα.. BTW τώρα κοίταζα το blog σου Stickland!! πολύ όμορφο!!!!!!

Unknown said...

Με που παντρευτήκαμε μετά πήγαμε γαμήλιο, γυρίσαμε και μετα από ένα μήνα φύγαμε!!!

Memaria said...

Όμορφη φωτογραφία...
Πήγα στα ανεπιθύμητα και τα βρήκα τα σχόλια..
Σου εύχομαι να τα χαρείς όλα στο σπίτι σου με το καλό!

Κοίτα τι βρήκα στο νετ...
http://www.replacements.com/webquote/CCHENSB.htm?s1=finp&117660&

Jen said...

very pretty design on your plates :)

evonita said...

πολύ όμορφο σερβίτσιο!!!

Unknown said...

Thank you!!!

Unknown said...

Ευχαριστώ!!!!