Tuesday, July 31, 2012

Ζ όπως ζωάκια....

Το πουλάκι που μου έμαθε να πλέκω δεν είναι το μόνο ζωάκι φίλος μου.. έχω και άλλα πουλάκια με τα οποία συζητάω κάθε μέρα.. εκείνα μου τραγουδάνε έγω τους απάνταω με τη νεραιδοφωνή μου.. μα ξέρεις για τον ιπποπόταμο φίλο μου?
Να σου πω βασιλιά μου ένα μυστικό? δεν είναι απλός φίλος είναι κάτι παραπάνω.. τον φροντίσω και τον αγαπάω... Ξέρεις ότι η επαφή με τα ζώα μου δίνει καθημερινή χαρά?
.. Αλλά και εκείνος με φροντίζει και νοιάζεται για μένα.. δεν θέλει να κουράζομαι λέει.. από χθες έχει χαρεί που έχει παρέα στο δωμάτιο του .. τη νεραιδοκουβερτα!! δεν την έχει αφήσει από την αγκαλιά του!!!

Επόμενο συστατικό θα είναι τα αγαπημένα ζωάκια που συντροφεύουν ευχάριστα τον άνθρωπο στην πορεία του προς την ευτυχία!
Συμμετέχοντες (μέχρι στιγμής)στην πρόκληση 24days,είναι:
mystickland..

3 comments:

myStickland said...

Καλησπέρα..είμαι πολύ περίεργη να διαβάσω το τέλος της ιστορίας...να δω τι θα σκαρφιστείς!;)
καλό βράδυ!

evonita said...

τι πανέμορφη εικόνα, το ιπποποταμάκι με το κουβερτάκι.. :)

Memaria said...

Και το παραμύθι συνεχίζεται!!!