Monday, July 9, 2012

Day 8 - Launch

Χθες ήταν εργάσιμη για μας εδώ, οπότε το μεσημεριανό ήταν στο γραφείο και ήταν φακές.. Ούσα στο γραφείο δεν είχα τη φωτογραφική μαζί μου, οπότε χρησιμοποιήσα το κινητό, του οποίου όμως έχω αφήσει το καλώδιο στην Ελλάδα.. οπότε η λυση ήταν το "μπλέ δόντι" που λένε και στο χωριό μου.. Για να μην τρώω χρόνο με αυτό ζήτησα από τον Α. μου να μου περασει την φωτογραφία στον υπολογιστή... αποτέλεσμα? Διάφορα σλόγκαν.. "τρώω τις φακές και σκέφτομαι διακοπές", "θέλω τώρα διακοπές, θα φάω αν είναι και φακες" κτλ... τα οποία κατέληξαν και σε βερσιον τραγουδιού... ώρες ώρες είμαστε η χαρά του παιδιού!!!


Έλληνες συμμετέχοντες (μέχρι στιγμής) στην πρόκληση του Ιουλίου είναι:

3 comments:

Memaria said...

Είδες? και ωραία φωτογραφία έβγαλες και το καταδιασκέδασες!!

Unknown said...

Τι να έκανα, αφού αυτό το φαγητό είχα, αυτό έπρεπε να δειξω, δεν την λες και ωραια τη φωτο... αλλά τι να κάνεις?

evonita said...

χα χα χα... ωραία τα στιχάκια!!! πολύ πλάκα... μα γιατί τις βλέπω πράσινες τις φακές? έχεις επεξεργαστεί τη φωτό ή τα μάτια μου βλέπουν άλλα ντ'άλλα?